tirsdag 25. februar 2014

Sneak peak...

...på hva jeg fordriver kveldene med for tiden... Innbydelser:-)
Til Wilmas konfirmasjon som det nettopp var mange åååår til, men som det nå bare er et par måneder til.... Men, det er koselig å fikse og planlegge, og vi ser frem til den store dagen, å feire Wilma og treffe slekt og venner:-)


Ellers er minstemann i huset rammet av noe virusgreier... Rennende øyne og nese, feber og hodepine... Stakkars lille, og så i vinterferien... Satser på at han blir frisk og rask til helgen:-)


Jeg sitter på letten, på tur på jobb... Seinvakt på meg i dag... Så skal Odin trimmes med vogn, så er jeg lovd burger til middag:-) Små gleder....:-)

Ha en fin tirsdag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. De bi nok fin, va iværtfall et fint bilde:-)
    Tænk at ho Wilma e blitt så stor��

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)