søndag 23. februar 2014

Ahhhh...

...du deilige søndag:-) Mann og barn er slalombakken, og jeg er hjemme å passer hus og hjem:-)
Straks skal jeg fortsette med litt husarbeid her... Til nå har jeg bare stelt med dyrene:-) Hundene har fått være med på skogstur, og Mira har fått sprunget løs... Snakk om energibunt! 
Fortsatt lite snø her, slik er det hos oss nå:


Men i dag har det faktiskt snødd litt:-)
Etter hundene var det Odins tur til å bli trimmet.. På med vogn, som endelig har fått på nye hjul:-) Og avgårde kjørte vi.. Odin fikk springe litt også, og ingen tegn til noe vond fot var å se. Lykke!!


Nå har jeg nytt huset for meg selv med potetgull, sjokolade og brus, lest blogger og bare slappet av:-)
Så nå er det vel på tide å få unna litt... Vinterferie på ungene den kommende uken, og det er greit å ha rundstykker i fryseren til sultne unger når jeg og Mannen må jobbe... En smule urettferdig, synest jeg, at de har fri og vi må jobbe...

Nyt søndagen, dere også:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Koselig! deilig og komme seg ut for både to og fir-bente :))

    Ha en flotters uke,
    Klemmer

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)