fredag 21. februar 2014

Strømbrudd....

...en fredags ettermiddag... Heldigvis var det ikke så langvarig, men for noen fredagsglade, spillegale gutter skulle en tro det var kriiiise... Ikke for det, når jeg hørte store deler av Nord-Norge var rammet ble jeg litt redd for gullrekka... Men, etter i underkant av to timer var strømmen tilbake:-)
Så avhengige vi er av strømmen... Alt blir tungvindt... Og mørkt... Glad den kom tilbake, jeg:-) Og så hørte jeg at feilen visstnok lå her i lille Skjomen.. Hihi...


Akkurat nå nyter jeg et par biter av en "skolebollestang" jeg bakte for en stund siden... Nytint i ovnen ble den som nybakt:-) Huset er ryddet og gjort klar for helg, og klar for helg er jeg også!!


Ny pute er til og med kjøpt inn, med litt gult i:-) Love it:-)
Nei har skal det strikkes litt, nye Bellas er på pinnen:-)

Nyt fredagskvelden:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Hehehe, det er rart hvor mye en bruker strøm til. "Men da kan jeg jo......nei, det kan jeg ikke for da trenger jeg strøm.... :P"

    Håper dere får en fin søndag! :D

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)