lørdag 8. februar 2014

Morgenmat...

...til sultne hester:-) Klokken var ikke mer enn halv 9, og det var allerede nesten lyst:-) Lykke:-)


Jeg er bare innom hjemme til litt frokost før jeg skal tilbake i stallen. Ridetur med Cassandra står på planen:-) Gledes!!

Min lille smurf venter tolmodig på meg mens hestene får mat...:-)

Etter det blir det en aldri så liten bytur, har nemlig fått morsdagsgave fra Mann og barn på forskudd. Garn til en ny marius:-) Må bare bli enig med meg selv om farver, men tror jeg lander på grå og offwhite, og en litt fresh 3dje farve... Hmmm... Har lyst på en litt tynn ullgenser, så jeg skal se etter oppskrift i sisu, som strikkes på pinne 3.. Blir nok leeeenge til den er ferdig...
50-årsdag skal vi også i i dag:-) Til min storebror.. Så gave til han må også handles:-)
Jeg er klar for en fin lørdag:-)

Nyt den du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)