lørdag 15. februar 2014

Årets....

....første tulipaner er i hus:-) Har ventet med vilje med å kjøpe de, må jo bli litt lyst ute først... Rare meg:-)


Uken har rast avgårde.. Jeg har hatt min første praksisuke, og har fått oppleve hvordan det er å være lærer:-) Dette er nok noe jeg har lyst til å bli når jeg blir ferdig med studiene!!
Solfri fikk jeg også oppleve:-) Da dro vi alle lærerne på cafe og spiste lunsj. Koselig:-)


Ellers har ettermiddagene gått med til litt av hvert.. Baking, blandt annet.. Mannen hadde sååå lyst på slik "bollestang", og da fikk han selvsagt det:-)


Det har vært litt hest, skyssing av unger og litt husarbeid... Og strikking.. Linus skal i bursdag til ei lita hestejente i dag, så da tenkte jeg at gode, tøvede strikkeridevotter var midt i blinken til henne!


Og i går var jeg hos frisøren:-) Klipp og striping av ettervekst som var ved skuldrene ca.. 


Nå skal jeg strikke ferdig ridevottene, vaske noen titalls maskiner med klær, kjøre med Odin og komme meg til byen en liten tur... Måtte døgnet ha noen timer ekstra til meg:-)

Nyt lørdagen din:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)