onsdag 2. april 2014

Pjuh...

...her går det unna:-) Men, akkurat som jeg liker det:-) Nå er hundene trimmet, huset fått en liten shining og minsten fraktet på bandytrening, og straks skal jeg i stallen å trimme Odin:-) 

Smurfen min...:-)

Dessverre laver snøen ned for øyeblikket, men tipper det gir seg snart.. Det som verre er er at det blåser godt.. Som vanlig! Og jeg som hadde håpet å få bruke de nye ridestøvlene mine... Blir nok vintersko, skal jeg klare å holde varmen.. 


Nå leeeengter jeg etter varmere vær, og snøfrie veier, og det etter en omtrent snøfri vinter.. Men når ikke snøen kunne kjenne sin besøkelsestid trenger den ikke komme i det hele tatt!! Nemlig:-)
Nei, her skal det leses blogger:-)

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)