søndag 20. april 2014

En pjusk...

...påskeaften... Med noe virusgreier som gir hoste (hoster absolutt heeeele tiden) og feber... Kjedelig..
I tillegg fikk Mannen tidenes migreneanfall som gjorde han sengeliggende hele ettermiddagen.. På kvelden var vi bedt på tapas til naboen, og vi fryktet for om vi kom oss dit.. Men det gjorde vi, heldigvis:-) (og bare så det er sagt, vi smittet ikke noen, de var nok smittet allerde...) Men tidlig kveld ble det på oss fordeom...

Fra påsketuren her om dagen...

I dag blir det innedag på meg.. Vurderer faktisk å dra til legevakten, slik at jeg iallefall kan få hostesaft (som virker), og bli lyttet på.. Gjør vondt i lungene...
Nok syt!!


Jeg har iallefall kommet igang med SISTE innsendingsoppgave i dag... Jippi, måtte den bare bli godkjent og bli lett å skrive.. Satser på innlevering i morgen, og da faller det en stor stein fra mine skuldre:-) Da er det fullt fokus på konfirmasjonen som er om bare 13!!! dager....
Godt å få ting som gnager unna... Akkurat nå har jeg pause fra skrivingen, men målet er å få første oppgave ferdig i dag:-)
Nei, nå er det frokost her, kanskje formen stiger med litt mat i kroppen..

Ha en fin 1.påskedag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)