tirsdag 15. april 2014

Lenge siden...

Og det eneste jeg kan skylde på er en litt for travel vår... 40-års-feiring, kommende konfirmasjon, praksis og oppgaver har gjort at bloggingen blir litt tilsidesatt. Men nå er det påskeferie:-) Og tiden strekker litt bedre til.. 


Været er ikke det beste, og værmeldingen tilsier liten bedring, men det passer ørlite granne fint, så kanskje siste innlevering blir levert og noen forberedelser til konfirmasjonen blir gjort:-) Bare 2,5 uker igjen nå... Og jeg gleder meg!! 
Nå er vi straks på tur til byen, guttene er lovd pizza på Napoli, siden storesøster var så heldig å fikk seg tur på badeland med en venninnne;-) Og kanskje får vi handlet penskjorter til guttene i samme slengen.. Påskehandel blir det også:-) 
Elsker dager når vi har tid til å gjøre litt andre ting enn de vanlige rutinene... 


seks dager nå har jeg passet 4 hester, i tillegg til mine egene, og det tar også litt ekstra tid, så det er liiiiitt deilig at eieren kommer hjem i kveld... Kattepasser for to katter er jeg også, men ennå i tre dager til... Hihi, ble litt mye, men det har gått over all forventning:-)
Nei, her er det bare å komme seg i dusjen:-)

Gla påsk:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)