tirsdag 22. april 2014

Svett...

Jepp, svett... Viruset går ut av kroppen vil jeg tro, for det er varmt, varmt, varmt!! Herlig start på et blogginnlegg....;-) Endelig begynner jeg å bli bedre, dette var noe skikkelig dritt å få... Nå er det stakkars Mannen sin tur.. Da er det bare Linus igjen, håper han slipper!!

Lite bilder å ta av, så her er ett fra starten av påsken....

Her snør det i dag... Og blåser... Skikkelig hustrig ute... Hele 2 varmegrader...
Jeg skal få vasket litt klær i dag, og gjort litt rolig husarbeid.. Og så skal første kakebunn til konfen bakes.. ( og fryses ned selvsagt) Gleder meg så til vi er igang, med baking, matmekking og pynting:-) Cant wait:-) I dag kommer kanskje bordkortene i posten:-) Men først er det litt praktiske ting som må fikses, ikke fullt så gøy, men det må gjøres. 

Og ett bilde av gamlemor og Mira...:-)

Og tenk, oppi all sykdommen klarte jeg å få levert inn siste oppgaven min:-) L Y K K E!! Krysser bare fingre for at den blir godkjent... 

Nå skal det husfixes litt her...

Ha en flott dag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)