lørdag 15. januar 2011

Urbaninsering:)

Da har jeg ankommet Tromsø. Og allerede rukket å dele en flaske vin og spise ost og kjeks med gode venner. Det er så utrolig deilig å komme seg litt bort, man gjør kanskje det litt for skjeldent? Og hos meg slår det aldri feil: Turen ble planlagt i november (takket være facebook..),  vi har pratet og planlagt.. Så, når dagen for avreise nærmer seg, kjenner jeg at jeg nesten angrer på hele turen. Jeg tenker på all logistikk.. Pass av hester.. Og finner mannen uteklærne til barna? Hadde jo egentlig vært deilig å være hjemme og gjort... ingenting? Ringte å "skjekket stemningen" hos venninnen flere ganger, kanskje hun å er sliten og angrer på hele besøket? Men jeg tok heldigvis til vett og kom meg avgårde:) Så, nå har vi kost oss med ost, kjeks og vin i flere timer. Skarvla har gått iett, og tårene har trillet av latter..  Og det kjennest som om vi har vært sammen hver dag, man skulle ikke tro at det er 2,5 år siden sist vi møttes.. Men sånn er det vel med vennskap, er det ikke?






Nå skal jeg komme meg i seng slik at jeg er klar for en dag i "Nordens Paris". Shopping og champagne, heter det vel;)

Sov godt:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)