lørdag 1. januar 2011

Ett nytt år..

Da er årets første dag her.. For en deilig følelse.. Og om ett par dager er det jobb og hverdag igjen. Heldigvis:) Er velsignet med å ha det slik at når ferier nærmer seg er det fantastisk, og når den nærmer seg slutten igjen er det deilig det å.. Å få ungene i nomalt gjenge igjen, sunnere mat, rutiner osv. Og ikke minst, kjenne på den hærlige fredagsfølelsen når helga nærmer seg på nytt etter ei travel uke..
Egentlig skulle jeg nå ha bakt opp en haug med brød og rundstykker, vasket klær, lagt i sammen klær osv, og kanskje jeg skal ta meg selv i nakken å få gjort det.. Får se om arbeidslysten kommer sigende, hehe..
Ellers er juletreet tatt ut idag og pynten prekivert i esker. Synest det er deilig å få bedre plass og luft i huset igjen..
                                          Tre søte små...




Nei, nå skal jeg gå å få gjort noe i huset, ikke minst få skilt noen kranglefanter, hehe..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)