tirsdag 18. januar 2011

Søtsugen.no

Uff... Hadde egentlig bestemt meg.. Men det er ikke lett!! Etter å ha blitt inspirert av Hannes (http://www.pludrehanne.blogspot.com/) kjøpesnop-kutt bestemte jeg meg for også å prøve meg på det... Og til å begynne med var det ikke så vanskelig. Etter julens fråtsing i sjokolade, marsipan og potetgull var jeg faktisk ganske lei søte saker.. Men nå, på dag nr 9 kjenner jeg at motivasjonen holder på å svikte.. Det er like før jeg sender mannen på butikken..


Kvikklunsj-sjokoladen (den med salt) hadde jo vært himmelsk å kose seg med i kveld.. Problemet, eller velsignelsen, er at vi bor 2,5 mil unna nærmeste butikk, så det er jo heller tvilsomt at mannen orker å kjøre, og jeg orker i allefall ikke siden jeg har kjørt den strekningen tur/retur en gang før i dag.. Kan ikke forstå at det er så vanskelig å kutte ned på snopet.. Lurer på om det er like vanskelig som å slutte å røyke? (Det vet jeg heldigvis ikke...)


Nei, får vel ta meg selv i nakken. Skal sette en brøddeig nå, av typen havrebrød, så kanskje søtsuget forsvinner når jeg får sysselsatt meg litt:) Noe må iallefall gjøres, for klærne i klesskapet krymper av en eller annen grunn.. Trim-tur håper jeg å det blir i kveld:) Og så må jeg jo se "snøballkrigen" på NRK1. Det virket som en kjempekoselig serie..
Guttene er fortsatt syke... Og ifølge ryktet så sitter feberen i lenge... Sukk:(

Ha en fin kveld:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)