lørdag 29. januar 2011

Morgenstund har gull i munn...

Å våkne lørdags morgen er bare helt fantastisk, synest jeg:) Spesielt om man våkner litt tidlig, og tror at man skal på jobb, hehe... Og så skal man ikke det.. LYKKE:)
 En hel ubrukt dag ilgger foran oss... Vi har planer om å kose oss noen timer i slalombakken med hele hurven.. Gleder meg:) Og så skal jeg strikke ferdig vottene til Emil, har bare en igjen nå. (Og tommelen på den første...) Pga utolmodigheten min burde jeg ha lært meg å strikke to votter på en gang, er jo så utrolig kjedelig at når man er ferdig med den ene votten, så må man strikke en til... I samme farge.. Hehe, luksusproblem..:)

                                            Disse skal tøves når de er ferdige...

Og så skal jeg fikse hylla over "kjøkken"-bordet vårt (værdens minste kjøkkenbord.. hjemmesnekkret av mannen min<3 ).
Har noen ideer i hodet mitt, så vi får se. Er jo så arti å fikse litt på små ting, resultatet kommer jo så fort:)

                                          Slik ser hylla ut nå.  Burde vel egentlig ikke vist frem dette... Hehe:)
Nå har jeg noen søte små som roper etter frokost, blir nok toast i dag, siden det er helg:)

Ha en super dag..

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Helt enig med deg at vott nr 2 er bare sååå kjedelig å strikke, men det blir som regel bra når de er ferdige.
    Blir spennanes å se hva du skal gjøre med kjøkkenhylla :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)