mandag 17. januar 2011

Borte bra, men hjemme best:)

Ja, da var man tilbake i hverdagen igjen. Jeg hadde en super jente-helg i Tromsø, men det er jo deilig å komme hjem igjen:)
Og så var det jo arti å få shoppet litt da, har tatt noen bilder av noe av som ble handlet inn...

                                              Er litt glad i prikker for tiden...


Ellers så er guttene blitt syke.. Det startet med feber, og ser ut til at det er det eneste som feiler.. Men formen er ikke bra på noen av de..

                                              Stakkars minstemann...

Mandag er "meat-free-monday" her i familien..( Har jo ikke satt meg inn i om dette gjelder kun kjøtt, og ikke fisk, men her hos oss gjelder det at vi ikke spiser kjøtt, mens fisk er greit:) Med andre ord prøver vi å ha fisk på mandagene. Og idag er det fiskegrateng til middag, og den har jeg laget helt selv..(er meget stolt av det!) Og at det var så enkelt å lage fiskegrateng hadde jeg aldri trodd.. Jaja, man lærer så lenge man lever..(ehhee, i en alder av 36...) Håper det blir godt, luktet iallefall nydelig da jeg laget den.

                                           Så kooooselige thermo-krus...

Nå skal jeg straks trille ut rundstykker, deigen står til hevings.. Man får jo gjort litt husarbeid når ungene er syke, aldri så galt osv...

Ha en fin ettermiddag:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)