søndag 30. januar 2011

Ny uke...

Da er det en ny uke forann oss igjen. Søndags kveld er hos oss som regel preget av forberedelser til uka som kommer. Dusjing og bading og klargjøring av sekker og mat.
Det har vært ei deilig helg. Gårsdagen tur i slalombakken ble meget vellykket:) Linus var overraskende postiv til slalomskiene og kjørte flere runder lamme papsen. Han var noe ustødig så han sto imellom bena på Halvard:) Men allerede første turen opp med heisen kjørte han siste biten alene. Da var jeg stolt mamma:)


I dag har vi vært i stallen å ryddet. Og det trengtes absolutt! Det vises at jeg ikke er der så mye lengre.. Wilma er ikke like flink alltid til å rydde... Men nå er det kostet og ordnet i utstyr. Kjenner at jeg gleder meg til Odin kommer tilbake igjen. Heldigvis ikke mange månedene igjen nå:)

                                           Odin når han var pitte-liten...:)

Nå skal jeg fortsette å strikke på vottene til Emil. De var skikkelig seige å få ferdige.. Jeg er klar for neste votteprosjekt:) Og så har jeg lyst til å prøve å nålefilte.. Noen som har erfaring med det??

Ha ei super uke:))

Åse-Lill:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)