fredag 7. januar 2011

HELG:))

Lykke. Fredag og det er helg:) En helt ubeskrivelig deilig følelse.. To hele dager ligger ubrukt og avtaleløs foran meg. Nå høres det jo ut som om jeg har en helt forferdelig jobb, men det har jeg ikke. Trives kjempegodt med jobben, men det er bare ubeskrivelig herlig når helga ligger ubrukt foran meg.. Bakdelen er jo at dagene går så sinnsykt fort.. Fredag kveld ligger jeg som regel som ett slakt på sofaen og prøver å holde øynene åpne til gullrekka er ferdig, noe som oftest ikke lar seg gjøre... Så kommer lørdags morgen med stallarbeid, så bytur, siden jeg selfølgelig hadde glemt å kjøpe lørdagsgodis til ungene.. Og meg selv! Så er det rydding, aktiviteter med barna, barnetv, og VIPS så er det søndag og like før mandag og jobb igjen...



Goguttan kose sæ me nintendo:)

Men denne helga skal ikke bli slik, selv om jeg har morgenstell i stallen, og selv om jeg har glemt å kjøpe lørdagsgodis, denne helga å, (det er ikke butikk her vi bor, så vi må kjøre 3 mil til nærmeste butikk...)
Jeg skal rett og slett droppe husvasken delvis, det er jo ikke så lenge siden jul.., og bare gjøre det jeg har lyst til, innen rimelighetens grenser da... Strikke og kose meg...





Ha ei super helg:-)

Åse-Lill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)