mandag 24. januar 2011

Vinter og snø..

Synest det er fantastiskt hærlig med vinter, når været er slik som i dag. Minus 6-7 grader og masse puddersnø:) Så fluksens etter middag (og etter mye banning med symaskinen for å reparere ei utebukse) tok vi, mannen og jeg, med oss hele hurvelurven og en nabo-unge bort til skolens uteområde for å stå på ski og ake. Vi storkoste oss alle mann, og til og med jeg var hvit fra topp til tå. Når det gjelder aking blir jeg som barn igjen. Er jo så utrolig arti:) Nå er kveldsmaten nytt, deilige ostesmørbrød og appelsin til dessert, og jeg kjenner at dagen i dag startet klokken 06.00 for meg. Så det er vel bare å hoppe rett i loppekassa straks..

                                        Ikke fra dagens utflukt, hadde ikke med kameraet... Søte minstemann:)




Ha ei god natt:)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Ja, se der har du fått "knappen" på plass. Skulle til å guide dæ gjennom det =)

    Begynte å lure da æ så bildet, altså! Om all snøen hadde blåst bort i Skjomen siden vi va der inne i går :)

    Renate

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)