mandag 6. august 2012

Over og ut...

...for årets ferie... Kjennes ikke helt ok ut, men det gjør det vel ikke for noen.. En litt slik vemodig følelse.. Et år til neste gang.. Jobb på meg om en halv time:-)
Helgen har jeg som tidligere skrevet, tilbragt på Gibostad på kjøre-med-hest-kurs. Kjempekos og kjempelærerrikt:-)

                                          Kult og litt skummelt å kjøre to-spann...

Vi kjørte dressur, presisjon, brukskjøring og skogskjøring.. Og spiste masse, alt for masse, mat.. De andre kursdeltagerne var bare så hyggelige og for ikke å snakke om kurslederen og familien hans:-) Hybelen var også helt ok, og jeg sov som en stein begge nettene.. (Etter 12 timer med kursing og frisk luft, kunne jeg nok sovnet hvorsomhelst...)


I morgen har minstemann bursdag:-) 6 år, tenk:-) Så i dag blir det handling og baking til et dusin små som kommer i barnebursdag i morgen. Gjett om det er en som gleder seg???
Nei, her er det bare å komme seg opp av sofaen og avgårde på jobb:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Alltid litt vemodig når ferien er over, men det går seg fort til igjen heldigvis. Kjøre med hest kurset så kjempegøy ut! Ha en fin dag:-) Klem Marianne

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)