lørdag 25. august 2012

Det lukter høst...

...og jeg har fyrt i ovnen, laget meg kaffe og nyyyter stillheten enn så lenge.. 10,2 grader viser gradestokken ute, 19,1 inne.. Brrr.. Bare å fyre da..


I går fikk jeg endelig brukt det nye seletøyet til Odin for første gang:-) Tok bare ca ett år fra det kom i hus, til vogna ble festet på det... Grunnen er, at for det første, jeg ante ikke hvordan det skulle være på, men etter kjørekurset lærte jeg jo det. Og så ble det jo klart for meg da, at jeg manglet litt ting og tang på vognen min for at det skulle passe.. Nå har en snill kompis sveiset for meg, og Mannen har boret og skrudd, så i går var jomfru-turen:-)


Bare en liten ting til som må fikses, så er vi i mål, og surreseletøy er historie for min del:-) (Tar jo en liten eeeeevighet å surre på vogna, spesielt når man er like usikker på surringa hver gang...) Og Odin var virkelig vakker i sin nye embetsele:-)
Dagen i dag står i ryddingens tegn, i stallen, garagen eller hjemme.. Pic one!! Og så skal vi i bursdag i ettermiddag:-)
Nå roper hestene, så her er det bare opp å hopp i full galopp;-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)