fredag 31. august 2012

Hanskestrikk

Høsten nærmer seg med stormskritt og jeg har fått tak i oppskrift på barnehansker:-) Har allerede kjent på kalde fingre som har kommet syklende til skolen på morgenen.. Og når man sykler innbiller jeg meg at det er litt bedre å sykle med hansker enn med votter.. Så nå håper jeg at strikkebasillen angriper meg slik at alle tre ungene kan få hvert sitt par:-)

                                                    Endelig får jeg brukt litt restegarn...

Strikkebasillen har dessverre vært fraværende i nesten hele sommer, og jeg som hadde stooore julegaveplaner... Flere par ridehansker og mange par tøffler skulle også vært strikket.. Jaja, høsten er jo lang..

Nå er det straks  40årskalas på meg, venter bare på at Wilma og Emil skal komme hjem i fra bursdag, slik at vi får "barnevakt"..

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)