onsdag 15. august 2012

Eple og druesalat

Når jeg var på kjørekurs på Senja, fikk jeg servert en nydelig eple og drue-salat. Tenkte å dele oppskriften her:-) Den er superenkel å lage, og er supergod..

Til en liten posjon trenger du:

1 eple, skjært i terninger
15 druer ca, skjært i 4
5 cm purreløk, hakket
1/2 boks lettrømme
1 dl majones (ca)
Litt melis

Rør alt sammen og vips så er det ferdig:-) Smaker best om det får stå en stund.. Nydelig til å ha oppå skinke-brødskiven:-)


Her skinner solen i dag også.. Vi har vært i fjæra å grillet pølser..
Nå skal huset støvsuges..

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Nå har jeg testet druesalaten, den var kjempegod =) Takk for at du delte oppskrift! Jeg serverte den til hjemmelagde fiskepinner, istedetfor grønnsaker- og det ble knallgodt. Restene av salaten skal jeg spise til frokost i morgen.

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)