torsdag 2. august 2012

Pakke pakke...

Her pakkes det... Helgen skal tilbringes på/i Gibostad, i nærheten av Senja på kjøre-kurs. Med hest og vogn, altså:-) Skikkelig husmor-ferie med andre ord. Bare jeg som skal avgårde.. Og jeg gled-gruer meg.. Kjenner absolutt ingen, og skal bo på en hybel i et hybelhus.. Men, det blir nok lærerikt og nyttig.

                                                     (Bilde "lånt" på nettet....)

Dette er noe som jeg føler at jeg virkelig trenger i og med at jeg synest det både er kjempegøy og kjempeskummelt å kjøre med hest.. Og i sommer har jeg i tillegg fått låne en kjempefin vogn som jeg har sååå lyst til å komme meg på kjøretur med:-)


I dag kom Wilma hjem.. Med en stooor røye på 3,5 kg:-) Gjett om hun var stolt.. Og som jeg forstår er det ikke helt dagligdags å få så stor fisk på fjellvann.. Familien Steinhaug får ihvertfall nyte en bedre middag i morgen:-) Og godt var det å få eldste-pia hjem igjen, blir jo litt engstelig når hun ferdes på fjellet uten mobildekkning... (Hun var selvsagt sammen med voksne også...)

Nå skal potetgullskåla frem, og unger i seng:-)
Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Kos d på kjørekurs og husmorferie:-) Var jo en kjæmpefin fisk ho fikk:-)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)