tirsdag 14. august 2012

Sommer og sol...

...i Skjomen i dag:-) Og gradestokken har steget til godt over 20 grader i løpet av dagen.. Så etter jobb bar det hjem i full fart, lagde taco til en skokk med unger i en fei, og kom oss ned i fjæra etter at middagen var fortært.. Guttene hadde lyst til å ro, og freden senket seg når vi kom til havet, og guttene slapp løs:-) Litt bading ble det også på de, selv om vannet var iiiiskaldt, syntest jeg...


Det merkes godt at minstemann er ferdig i barnehagen, og siden vi har valgt å klare oss uten SFO er det et lite pusslespill som skal gå opp fra dag til dag.. Men ettersom Mannnen har litt forskjellig arbeidstid går det stort sett greit:-) Det som merkes mest er at jeg savner å være mer sammen med han.. Er jo vant til at vi er ilag heeeele dagen, nå blir det jo bare noen timer på ettermiddagen... Føler meg priviligert som har fått ha barna mine sammen med meg stort sett hele arbeidsdagen, selv om det ikke alltid har vært like enkelt:-)(Jeg jobber i samme barnehage som ungene mine har gått i , for de som ikke vet det..)
Men, på mandag begynner heldigvis skolen, og da får jeg se alle mine tre til og fra gjennom hele skoledagen, siden barnehagen og skolen er  i samme bygg:-)

Nå skal de siste solstrålene av dagen nytes, kos dere dere også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)