mandag 20. august 2012

Skolestart:-)

Da var vi i gang:-) Var noen trøtte unger som ble vekt i morges.. Til og med Linus var mer trøtt enn spent..

Fire søte gutter begynte i 1. klasse på Skjomen skole i dag, alle fire er minst i en søskenflokk, og skal jeg se på oss selv, så har vel alle fire blitt like mye dullet med.. Men, satser på at lærerne klarer å hanskes med dem fordet, hehe:-)


I ettermiddag fikk jeg virkelig svingt meg.. I går fikk vi en brukt tørketrommel av et vennepar av oss. Mannen fikset i dag det lille som ikke var i orden, og den gamle vår, som ikke virket lengre, ble byttet ut:-) I den forbindelse ble vaskerommet vasket og ryddet.. Endelig klarer vi se de nesten nye flisene på gulvet der inne.. I samme tid la jeg sammen klær, bakte flere grove rundstykker og mekket
drue og eple-salat.. Så, nå er lufta gått ut av ballongen, og jeg er på tur i seng.. Faktiskt så sover alle søte små nå, og D E T er lenge siden sist det skjedde før kl 23...

God natt:-)


Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Alltid spennende med skolestart:-)Så fint bilde av en liten skolegutt. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. For en effektiv dag!
    Spennende med skolestart!

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)