søndag 12. august 2012

Litt nytt, blandt annet...

I sommer har det blitt handlet litt nytt til hus og hjem:-) I Luleå har de så utrolig mange fiiine ting og tang butikker, jeg digger!! de:-) Der fant jeg blandt annet denne søte ugla, som du kan ha telys i:



Og denne kule lampen:


Deilig med litt nytt, og enda litt til ble handlet, men nå er det definitivt kjøpestopp her i huset.. Som tidligere skrevet er det handlet inn: køyeseng, det skal kjøpes dyyyr bursdagsgave til guttene (gave på deling), flybilletter, kjørekurs +++... Så, kjøpestopp, altså!!


Her bakes det grove rundstykker etter ønske fra Emil, og straks skal jeg gå i gang med siste innspurt av rommene til ungene.. Ikke så mye som gjenstår nå. Vi var effektive i går, Mannen satte sammen køyesengen, vi bakset og flyttet senger og skap, så bare litt småpusk igjen nå, så er vi i mål...
Nå er jeg klar for frokost:-)

Ha en fin søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)