lørdag 17. desember 2011

Ut på tur..

..til en liten sammenkomst i lavvoen vår. Naboen har laget deilig elg-gryte, mens jeg har bidratt med ris og rundstykker:-) Litt rødt i glasset blir det nok også..


Det er så koselig å være i lavvoen i mørket.. Med fakkler, stearinlys og bål. Og hyggelige folk:-)
I dag  har jeg gjort ganske lite fornuftig, burde vel egentlig stått med armene i deig, og vasket rundt, men i stedet har Wilma og jeg kjørt tur med Odin, jeg har strikket og spist sjokolade, og bare kost meg.. Trengs det å i førjulstiden:-)

Ha en deilig kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Absolutt! Førjulstida er for kos og! Jul blir det uansett, sies det, så jeg trøster meg med det i år :)

    Ha en fin søndag!

    Renate

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)