fredag 16. desember 2011

Ferie...

..på meg i dag også:-) Dagen er brukt på litt smårydding og strikking. Samt bytur med Wilma. Julegaveshopping.


Blomster-sjalet jeg begynte på for en tid siden er også ferdigstillt. Og må bare få si at jeg er ganske stolt over det.. Ikke så veldig lenge siden jeg var på heklekurs:-)


Ellers møtte jeg på stooore dataproblemer i dag, virusattack på Emils PC... Sånn går det når man ikke følger med på at virusbeskyttelsen er gått ut på dato. Heldigvis fikk jeg hjelp, og klarte å få bukt med trollskapen.. (og heldigvis var det ingenting viktig på maskinen, for til slutt måtte den fabrikkinnstilles...)
Nå nytes kvelden med lestestrikking, idol, sjokkis og cola:-)

Ha en fin en:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært , sjalet blei jo kjempefint, det e mye arbeid som ligger bak et sont håndarbeid, takk for koselige ord inne hos mæ , ha en fin førjuls tid ilamme dine, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)