tirsdag 27. desember 2011

Endelig vinter:-)

Snøen kom, endelig:-) Sammen med den litt mindre idylliske vinden... Men, ungene var ikke sene med å komme seg ut.

                                                       Linus i farta... :-)

Under treet i år, lå det leke-snowboad til Linus, og endelig fikk han prøve det. Og for penger som Emil fikk i presang kjøpte han seg ett likt i dag. Klokken er snart 20, og ungene er nettopp gått ut i snøværet. Tror du de er vrangsøvnte?? Men, det er jo slik det er i jula:-) Skulle ønske jeg var like "vrangsøvnt". Jeg er såååå trett for tiden, klokken 23 er det stort sett natt på meg, og jeg synest det er sååå kjedelig, men det er det eneste jeg har lyst til på kveldene nå for tiden..

                                                       Emil i farta.. :-)

Mørketiden har tatt meg.. Men, i kveld SKAL jeg være våken litt lengre, vi har kjøpt ny film vi skal se, samt chips og godis.. Kaffe er nå inntatt og jeg skal, i stedet for å legge meg på sofaen, henge opp klær på vaskerommet, og gå meg en tur ut:-) Så kanskje gluggene er åpne litt lengre i dag..

Nyt kvelden

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)