mandag 5. desember 2011

Helgen kom..

...og helgen gikk.. I ett heklende tempo.. Vi har, som sagt, vært på ett meeeeeget trangt julebord (300 stk pakket inn i ett rom, med stående bufet, og så trangt mellom bordene at servitørene hadde en vanskelig oppgave...)


Jeg har heklet, og plagdes noe sinnsykt!! med noen panneband, 3 stk før jeg fikk det til..(Takket være en av de snille kammerset-jentene som jeg traff på bandy-turneringen..) Vi har handlet og vært på innebandyturnering og vært i en koselig bursdag.. Phu. Og så har jeg heklet og strikket litt til:-)


Da kan jeg vel si at det er godt det er hverdag igjen, slik at man iallefall kan slappe av om ettermiddagene;-)
Her er ungene i frokostspising, og straks på tur til skolen, jeg og minstemann har seinvakt og kan kose oss hjemme litt til:-)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så flink du er med heklinga. Skulle gjerne ha likt å lært meg å heklet slike blomster :o)
    Ha en fin arbeidsdag :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)