onsdag 7. desember 2011

Juleverksted...

I heimen:-) I kalenderpakkene til ungene lå det i dag forskjellige pakker med julehobbymateriale. Så her blir det produsert julekort, julelenker og julekurver..


I mens har jeg hatt en liten cowboystrekk på sofaen. Jeg henger virkelig ikke med på julerushet i år.. Hvert år skjer det samme: Etter jul tenker jeg: NESTE år, DA skal jeg begynne tiiiiiidlig med gaver og pynt, og nå når julen er her igjen, sitter jeg apatisk og ser på det hele.. Og lite blir gjort...


Jeg nyter heller en god kopp kaffe og litt sjokolade jeg:-)
Men nå, NÅ skal jeg ta meg selv i nakken, og hente opp litt julepynt fra kjelleren, så vi får litt jul i huset vi også:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)