fredag 30. desember 2011

O jul med din glede..

Nå går vi inn i de siste"jule-dagene", og jeg synest det egentlig er helt greit.. Julen er en herlig tid og et deilig avbrekk i mørketiden, men samtidig er det godt å få hverdager igjen:-)

                                         Fineste Odin:-)

Så 1.nyttårsdag er det godt mulig juletreet går ut verandadøren, og det samme med nisser og pynt.. (Ikke ut versdadøren da...) Gleder meg til å pynte med tulipaner og litt mer vårlige farver.. Få luft og (etterhvert) lys inn i huset.. Men ikke misforstå, jeg elsker julen, med sitt budskap, kos og avslappning, men det er samtidig deilig når det hele er over..

                                                     Mine tre stoltheter klar for juletrefest i går:-)

Nå skal huset shines og fikses litt, for vi skal få koselig julebesøk av lille-storesøster og familien hennes. Og mot kvelden skal uteklærne på, og tilbringes sammen med gode venner i lavvoen vår. Gleder meg:-)

Ha en deilig dag:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. Hei. Jeg traff mannen din og hunden når æ var ute å gikk:):)
    Han inviterte meg i lavoen i kveld, men nå er jeg hjemme. Håper æ får ny mulighet en annen gang. Det hadde vært kjæmpekoselig:). Kos dokker i kvell. (Ps æ følge med bloggen din. Artig:))

    Hilsen hytte nabo, Gøril

    SvarSlett
  2. Heisann

    Så koselig at du følger meg:-) Synd du ikke var på hytta, hadde vært koselig om du kom i lavvoen, men det blir nok flere muligheter:-) Godt nytt år:-)

    SvarSlett
  3. Ønsker dere et super godt nytt år :o)
    Klem fra meg og Madelen :o)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)