torsdag 8. desember 2011

Adventskos...

Det er seinvakt på meg og minstemann i dag igjen. Vi koser oss med rundstykker og kakao til frokost:-)

                                                                   Noen søte kremmerhus som ungene lagde i går:-)

Straks skal vi kle på oss røde nisseklær siden det er nissefest i barnehagen i dag, vi gleder oss:-)

                                                     Fine telyseholderen min. En gave fra søte tante-gu-ungen min...:-)

Ellers så er det deilig at det nærmer seg helg. Igjen. Jeg synest ukene flyr av sted mot jul, nesten så det går litt for fort.. Ett lite melislag med snø er kommet, og det føltes med en gang mye lysere ute. Deilig:-)

Nyt dagen:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)