torsdag 15. desember 2011

Pepperkakebakst:-)

Her bakes det:-) Og pyntes pepperkaker:-) Jeg har ett par dager ferie fra jobben, som skal brukes til litt små-pusk i heimen.


Håpet var å få vasket underetasjen ferdig, slik at det holdt med støvsuging til julaften, men foreløpig er dagen gått med til tannlegetime med størstejenta (som trakk ut i det ueeeeeendelige... pga forsinkelser....), henting av minstemann (som typisk!! er syk i anledning min ferie..) hos mor, middagslaging, og nå pepperkakebakst...


Nå håper jeg at litt blogging og en kopp kaffe skal gi meg energi i lange baner til å ta fatt på vasking:-)
En liten luftetur hadde også vært deilig:-)

Ha en fin kveld:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Så koselig med litt pepperkake baking, det syns jo ungene er artig i denne søte førjuls tid.

    Kos dæ med vaskinga, jul blir det nu uannsett og du får vasket eller ikke, æ skal også begynne og tenke litt på julevaskinga , ha en fin kveld, Åse Lill, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)