mandag 26. desember 2011

2.juledag..

Har akkurat vært i stallen og gitt hester og høner frokost, samt målt temprsturen på Odin-gutten.. Heldigvis var den innenfor normalen..

                                           Lille, søte odin for ca 6,5 år siden....

Odin er på andre dagen uten medisin (antibiotika), og jeg går her og er fra meg av bekymring, er så redd for ett tilbakefall på han.. Så tempen blir målt tre gang for dag nå, samt at jeg er suuuupernøye med foringer og på hva han får i seg av mat.. Men foreløpig virker han heldigvis seg selv..

                                                       Redd-nissen, en liten en....

Vi har hatt en kjempekoselig julefeiring. Vi hadde svigers på besøk julaften, vi spiste nydelig ribbe, med sprø svor, fikk besøk av redd-nissen og koste oss med mange fine presanger:-) I går var det bursdagsfeiring for tantebarnet mitt Ulrik, som ble 14 år, i dag er det julemiddag hos mamma og i morgen hos svigers. Luksus!! Ellers skal vi bare kose oss hjemme.

                                          Hmmm, får jeg noe tro... Lady er spent:-)

Forutenom en liten luftetur med Odin, tror jeg det blir innedag, det er rufse-vær ute med sludd, regn og blåst..
Ha en deilig 2.juledag:-)

Juleklem fra
Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)