torsdag 4. desember 2014

God morgen...

...på en torsdag:-) Jeg er straks klar for jobb.. Ukens siste arbeidsdag. I morgen har jeg studiefri:-) Siste oppgave før jul skal inn i helgen.. Heldigvis er jeg ferdig med del 1 av 4.. Så morgendagen skal også brukes til husfix i tillegg til studier. I dag begynner fotballteningen for Emil.. Jepp, i desember.. De har hatt treningsfri siden høstferien, men nå er det bare å fylle disel på tanken og starte kjøringen;-) Men iallefall en er lykkelig da, Emil er klar!!

                                                    Staselig kar:-) Min minste:-)

Ellers har det ikke hendt så mye her.. Ikke engang en ridetur har jeg vært på denne uken.. Jobb, lesing og det aller nødvendigste husarbeidet er blitt gjort denne uken. I går hadde skolen årets store happening: nemlig julebord for lærere og elever.

                                                        Mine fine...Med Kira<3 i bakgrunnen...

Gjett om det var noen som var klare!! Tror de storkoste seg!! Bare synd at jeg i kavet og stresset glemte å ta bilder av skjønnhetene.. Fjordårets får duge:-)
Nei, nå er det bare å komme seg på jobb... Nissefest i dag:-)

Ha en fin torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)