fredag 19. desember 2014

Juleferie:-)

Jepp, nå er det juleferie på meg:-) Tenk, fri fra jobben i hele 20 dager.. Den lange ferien skyldes at jeg rett etter jul har eksamen.. Ikke like gøy, det vil nemlig si lesing mye av ferien.. Men, nå skal jeg ha ferie.. Til neste mandag. 5.juledag starter jeg opp med full eksamenslesing..


I dag skal jeg og ungene på bytur. Vennegaver skal handles inn, og jeg har litt småfix som må fikses:-) En liten kafetur blir det muligens også..
Senere i dag må jeg fikse gjerdet til hestene.. Odin og hesten til de som har stallplass hos oss er bare ikke gode venner. De står på hver sin side av gjerdet og biter på hverandre. Dessverre for Odin så har nok Moskito mye skarpere tenner, for nå er han full av sår.. Igjen. Dype risp, og en stor flenge på leppen er resultatet... Sukk...

                                                    Rampeodin........

Nå er jeg lei, så til vi har fått ordnet gjertdet, får de stå ute hver sin tur.. Mere innetid, men slik blir det:-( Satser på at sårene gror raskt, og ikke blir betente.. Blir smøring  og rensing flere ganger om dagen.. Nei, nå skal jeg ikke sutre mer, på med smilet, det er jo juleferie!!!
Og bytur:-) Men først skal det fikses litt i hus og hjem:-)

Ha en deilig fredag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)