søndag 21. desember 2014

Juletrejakt

Nå står juletreet på trappen, klart til å taes inn om noen timer. Må bare juleshine litt i stuen først:-)
I går var vi hos broren min på hjemplassen min å leitet etter juletre. Så koselig:-) Først var det frokost til oss alle, før vi kledde på oss og gikk til skogs.. 10 stykker var vi:-)


Det var tungt å gå opp i skogen i snøen, men gud så deilig det var med frisk luft, god trim og glade unger og voksne. Etter litt leiting fant vi to ganske fine trær.. Håper jeg.. Får jo liksom ikke studert de så godt ute, der ser jo alle trærne fine ut..


Etter endt juletrejakt drakk vi kaffe ute rundt bålet mens ungene silte og koste seg.. Emil ble igjen hos søskenbarnet sitt, så han henter vi i dag:-)


I dag er det bytur igjen, trodde jeg var ferdighandlet, men det dukker stadig mer opp.. Det er søndagsåpne butikker, så da satser jeg på å bli ferdig i dag. Siste innspurten:-)
Nå skal klær brettes og vaskes, og stuen fikses klar til juletreet som skal inn..

Nyt dagen:-) Og, i kveld snur solen:-D

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)