fredag 5. desember 2014

Fredag...

...og fri:-) Jeg var som vanlig oppe grytidlig og fikk unna oppgaveskrivingen:-) Nå skal resten av dagen bare nytes!! Her er det stille.. Ungene er på skolen og Mannnen på jobb.. Jeg har spilt julemusikk mens jeg har ryddet og vasket, og hengt opp klær.. Maskin nr 3 ruller og går på vaskerommet.. Litt julepynting har det også blitt..


Putene på kjøkkenet er byttet ut med putetrekk med juledots, og gardinene har fått på juledotshjerter:-) Når kaffepausen er over skal resten av huset støvsuges og vaskes litt. Gangen skriker nok etter en omgang med vasketuen..


Og så må jeg på en aldri så liten bytur.. Ungene er lovd kalendergaver i helgene, så det må jo fikses, og så skal det handles litt til helgen.. Egentlig har jeg lyst til å være hjemme når ungene kommer i fra skolen, som regel er jeg jo på jobb når de kommer hjem, men skal huset bli helgefint så må det gjøres nå.. Av erfaring vet jeg at det IKKE blir prioritert i ettermiddag...

Nyt fredagen du også:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)