søndag 7. desember 2014

10...

...julegaver ble handlet inn i går:-) Så nå er vi godt i gang. To av ungens gaver er klare, må bare vri hjernen til sistemann..
Var en slik koselig dag i går.. Med bytur på formiddagen og kaffeslaberas hos broren min, samboeren og ungene hans på ettermiddagen. Vaffler, pepperkaker og julestemning.. Så koselig:-)
På ettermiddagen pyntet vi pepperkaker og pepperkakehus.. Ungene holdt på en god stund før jeg måtte ta over.. Var heldigvis en litt gladere gjeng i år, enn i fjor da vi mistet Kira...

                                                                             Roooot i bakgrunnen, ja...

I dag har jeg skrevet oppgave, det gjorde jeg forsåvidt i går også.. Men nå er den ferdig, iallefall omentrent.. Siste før jul.. Krysser fingre, men som vanlig synest jeg den blir rotete.. Hmmm.. Måtte den bare bli godkjent:-)


Nå skal jeg til skogs å hente granbar.. Adventsstaken trenger en oppfriskning, roda lys slengt på et fat imponerte ikke Emil, som bemerket pynten hos onkel i går, som var så julete og fin:-) Må nok oppgradere litt:-)

Nyt 2.søndag i advent:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)