torsdag 11. desember 2014

Torsdag...

...allerede.. I morgen er det helg igjen, tenk:-) Uken har vært forholsvis rolig, med litt fiksing av guttenes rom, litt handling og litt avslappning. Formen har ikke vært helt tipp topp, et forkjøelsesvirus svirrer i luften hos oss. Emil har ligget strak ut et par dager, Wilma sloss også med formen, men nekter å legge seg syk da det er juleball på en byskole i morgen:-) Og jeg må også bare overse den pjuske formen, da årets travleste tid og dag på jobb er i morgen.. Luciafrokost:-) Utrolig hvor godt det funker med paracet:-)


Vi har akkurat spist kveldsmat. Pitapizza ble det på Mannen og meg i kveld.. Og straks er det senga.. jeg vet, klokka er bare 21.. Måtte den bli 22 ganske så raskt!! Jeg må jo laddes til spennende julebordsaker til helgen:-)

Nyt kvelden:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)