torsdag 29. mars 2012

Hurra..

..for Mannen som blir 40 år i dag:-) Og for meg som også har bursdag i dag:-)
Dagen startet med sang fra tre søte små:-) Kaffe og gave på senga ble det også.. Og sjekk hva vi fikk:

Ett herlig påske-egg, med innhold...


Synest de er så flinke til å ordne til:-)

Nå er det bare minstemann og jeg som er hjemme. De andre er i Kiruna på skoletur og Mannen ble med de.. De skulle på omvisning i gruvene.. Jeg og Linus har kost oss på kafe, vært en tur innom lekebutikken og kjøpt bursdagsgave til meg selv..

Er det rart at jeg bare måtte??

Nå propper jeg meg med sjokolade og superchips, siden jeg tross alt har bursdag.. Straks skal Linus og jeg i gang med å lage pizza til resten av gjengen kommer tilbake<3

Ha en fin ettermiddag:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)