fredag 9. mars 2012

Blåsbortdag..

Her røsker og uler vinden godt i huset.. Da er det godt å være inne å kose med minstemann og kaffe:-)
I dag ventes det storbesøk:-) Og som vi gleder oss. Håper bare ikke været uværet setter en stopper for det. Gumor Torunn (Wilmas) og de to største barna hennes kommer på helgebesøk i kveld. Så da forstår dere  kanskje at det er full shinings av huset.. Deilig mat skal også handles inn.. Å som vi skal koooose oss:-)


Ellers kan jeg oppdatere at skjerpingen på mat og trimfronten fortsatt holder stand. Kun en liiiiten melkesjokolade (et lite eventyr..) er inntatt, og da synest  jeg faktisk jeg har vært flink:-) Jeg har spist når jeg har vært sulten, og fokusert på å spise grovt brød og mye grønnsaker. Middagene har også vært helt greie. Trim har det også blitt.. Måtte det bare vare!! (Og det beste: Det vistes på vekten)

Ha en deilig helg alle som er innom hos meg:-)

Åse-Lill

1 kommentar:

  1. Uff ja her er det også et blåstvær, og perfekt innedag :o)
    Så koselig med helgebesøk.
    Jeg har ikke vært så flink med kosten. Ha pakket i meg duttas smultringer bæde i går og ser ut til og fortsette med det dagen i dag også :o)
    Vi plinges i neste uke for ridetur :o)
    Kos dere i helgen

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)