onsdag 21. mars 2012

Påskestemning...

..på bloggen min.. Og det skyldes egentlig at jeg plages!! Tenkte å fikse og ordne litt her inne, men hva skjer?? Da jeg eeeendelig har klart å ordne headeren slik jeg vil, får jeg ikke laste opp flere bilder av blogger... Mekelig.. Og utrolig irriterende!! Så til jeg finner ut av det, får dere slite med min gule blogg:-) Håper jeg klarer å få orden på det til etter påske, iallefall...

                           Måtte legge ut ett gult bilde som står i stil til resten...;-)

Her er det skolefri i dag, eller studiedag, så ungene er hjemme. Koselig og deilig med slike dager. Slippe å slite de opp om morgenen. Men tro hva vi skal finne på? Mulig det blir ny lavvotur eller bollebaking:-)
Og så skal vi en tur i stallen:-)

nyt dagen:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Super fint här inne:) Påskigt!
    Klem! Vilket underbart ord!
    Klem tillbaks:))

    SvarSlett
  2. Det var jo en header som passet fint nu denne tia ;)

    Ha en fin dag , hilsen Lisbeth ;Ø)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)