mandag 12. mars 2012

Søte fristelser...

I helgen har vi som tidligere sagt hatt besøk:-) Så koselig!! Men, besøket hadde med strikketøy.. Og jeg kjente at jeg ble helt dååååårlig.. Har så lyst til å strikke.. Men, med fortsatt betent albue, lar det seg rett og slett ikke gjøre.. Jeg vet iallefall hva jeg skal strikke når jeg en gang blir bra:


Og gjett om jeg gleder meg.. Mitt første genser-prosjekt.. Den blir sikkert deilig til høsten:-)
Gumor Torunn hadde også strikket votter til Wilma.. Sukkersøte tova-votter:-)


Her koser jeg og minstemann oss, før vi skal til byen å møte førskoleunger og skoleunger på kafe.. Bare kos med andre ord, i et ekkelt, vått og vindfullt vær..

Ha en flott ukestart:-)

Åse-Lill

2 kommentarer:

  1. Å så fin den var :o)
    Tenkte jeg skulle strikke Marius leggvarmere og lue til ungene, synes de er så søte :o)))
    Bare dere si i fra når Wilma skal ri. Madelen tilpasser seg. Hun rir ikke mandag og onsdag :o)
    Vi kan ta oss en ridetur på onsdag visst det passer for deg :o)
    Kos dere i byen

    SvarSlett
  2. Genseren var kjempefin, skjønner godt du vil strikke den, fine votter til wilma og, så småjentene rei forbi her i sted med odin og pegasus :)
    Takk for koselig kommentar hos mæ, ha en fin uke videre, håper på bedring i været snart, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)