søndag 25. mars 2012

To kopper kaffe..

på en søndags morgen må vel være lov??
Jeg koser meg oppe, alene som vanlig, resten av gjengen sover, N O E N  bedre enn andre, regner jeg med;-)
Så snart kaffen er på plass er jeg på tur i stallen, og etter det kan klokken stilles.. Må vente for det ser litt bedre ut å gi hestene mat klokken 08.30 enn 09.30, hehe.. Og dyrene merker jo ikke noen forskjell ennå:-)


Her har det gått i lue-sying både for mor og datter.. Må bare få si det: Wilma er superflink til å sy!! I går sydde hun sin egen lue, bare med litt forklaringer fra meg.. Et lite talent:-)


Nå lurer jeg på hva mer jeg skal sy?? Trenger jo ikke akkurat 14 luer.. Men, er jo koselig å ha noen på lur da:-) Kunne tenkt meg å lært å sy votter også, i slikt vindtett stoff til å ha utenpå ullvotter.. Det hadde vært noe det.. Noen som vet hvor man får tak i mønster på noe slikt?
I dag blir det bowling på familien Steinhaug, skal bli koselig å gjøre noe utenom det vanlige:-)

Ha en deillig søndag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)