torsdag 1. mars 2012

Endelig..

..er symaskinen kommet på plass:-) Og gjett om den er flott!! Superfornøyd, med både form og farge;-) Og det beste, den er himmelsk god å sy med.. Visste ikke at det kunne være slik forskjell på symaskiner..(sier vel litt om hvor mye symaskinerfaring jeg har...)


Etter å ha satt meg inn i bruksanvisningen nøye, (ja, har FAKTISKT gjort det! ) har jeg klart å sy mine første to puter.. Og av ca en million forskjellige sømmer å velge i, ble den vanlige rett-sømmen valgt, hehe.. Endelig har jeg fått sydd påske/vår-putene som skal pryde benken på kjøkkenet og skatoll-stolen:-) Dette gav inspirasjon til mere fornying og fixing:-)


Her er det legetime på meg før seinvakt på jobb.. Betennelsen (om det er det da, men bruker stort sett å ha rett i egen-diagnotisering..) i armen vil ikke gi seg, og holder meg våken på natten og passe sur om dagen.. Nok er nok! Så da satser jeg på at lege-mannen kan trylle den bort, slik at jeg kan få fortsette med blandt annet strikkeprosjektene mine, som er dypt savnet!!

Ha en super torsdag:-)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)