mandag 26. mars 2012

Kjeeeeedermeg....

Skal egentlig ikke gå an, for her er det faktisk masse å gjøre.. Men ingenting som jeg har lyst til... Ute  S P R U T E R regnet ned, sørpe, gjørme og slaps om hverandre.. Ikke engang Kira har lyst til å være der.. Og med kjedsomheten kommer godis-suget.. Og jeg vet vi har potetgull i skapet.. Urk.. Men jeg skal være flink pike og ikke røre:-)


Forrige uke var jeg egentlig veldig flink.. Ikke sjokolade eller annen godis noen av hverdagene.. Litt i helgen måtte til, men var flink da å, synest jeg:-) Og lange trimturer nesten hver dag:-) Så får vi se da, på veiedagen, om det har skjedd noe, hehe:-)


Nei, det er vel bare å ta seg i nakken å gå på vaskerommet en tur, så kommer kanskje arbeidslysten tilbake.. (I stedet for å redigere Kira-bilder, tji hi...)

Ha en fin dag:-)

Åse-Lill

3 kommentarer:

  1. For en nydelig liten Kira, jeg elsker hunder! Og så flink du har vært som holder deg unna søtsakene...ikke så lett bestendig det. Men det er godt for kroppen og da får man i lengden så mye igjen for det. Håper du får full uttelling på vekta da =) Takk for titten her hos deg.

    SvarSlett
  2. Åååå så søte bilder. Hundevalper er jo bare nydelige.
    Kjedelig med dette pissværet ja, men så blir det forhåpentlig vår snart. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :o)
    Ridetur på torsdag ???

    SvarSlett

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)