tirsdag 15. februar 2011

Rydde-tirsdag... Igjen..

Ja, da sitter jeg klar med oppbrettede armer og prøver å mote meg opp til å gjøre en innsats på soverommet.. (Hehe, den hørtes litt kinki ut... Haha) Der trenger gulvene sårt litt såpe på seg, og dynene nye trekk.. Og imens jeg er igang skal badet også få seg en aldri så liten omgang... Til slutt skal jeg toppe det hele med å hjelpe mannen med å stable ved!! Lønnen for strevet er å få tilbringe resten av kvelden med TVn.. Først snøballkrigen, så frutrerte fruer:) Og så skal det nytes varme ostesmørbrød til, og appelsin til dessert... Hærli:)

                                          Prøver meg på en litt sunnere livsstil... hehe
På pinnene for tiden er det lester til meg selv. Slike litt lange som er gode å ha utenpå en tights på jobb. I rimlig tynt garn, så det går ikke så fort. Har ett mål om å få brukt opp litt restegarn nå. Begynner å hope seg opp litt her. Neste prosjekt er å strikke tova-votter til meg selv. Også av reste-garn..

                                          Lester i gul-toner... Ikke HELT hva jeg egentlig vill ha, men men.
                                                        Får feire at sola er tilbake:)


Nå roper soverommet på meg:)

Ha en fin tirsdagskveld:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)