lørdag 26. februar 2011

Bakedag:)

Været idag har innbydd til bakedag.. Var ikke stort annet å finne på, forutenom å strikke:) Så, straks etter frokost satte jeg deig til rundstykker... Jeg har fått oppskrift av min søsters svigermor, og det er en oppskriften jeg har brukt i flere år nå. Og skjemt bort ungene mine med.. (Som tidligere nevnt, vil de helst ikke spise brød...)


Etter rundstykkebakst lagde jeg ei ladning med sjokoladeboller og vaniljeboller.. Men de er nesten oppspiste alle nå...

 Og nå står det foccacia til hevings. Det skal bli kveldskosen idag. Foccacia med forskjellige sorter pålegg til, hvitløksmajones og salat.. Nammis:)
Nå er det kveldsstell på gutta, skal bli godt med litt stillhet rundt ørene nå:)

Ha en flott kveld:)


 Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)