søndag 13. februar 2011

Muffins og ryddings:)

Da var helga over  for denne gang..
Morsdagen har stort sett bestådd av rydding! og besøk.. Koselig:) Fikk delvis uventet besøk av Svigers på formiddagen, så da heiv jeg meg rundt å bakte noen sjokolade-muffins som jeg fikk oppskrift på for mange år siden. De er kjempegode, og anbefales absolutt. Her er den:

150 g smør
2 dl sukker piskes hvitt sammen med smøret
2 egg piskes inn ett omgangen
250 g hvetemel
2 ts bakepulver
1 kopp melk
100 g kokesjokolade hakkes og veltes inn til slutt

175 grader i ca 15 min.

NYT:)
                                         De ser ganske kjedelige ut, men de er faktisk veldig gode:)

Vet ikke helt hva som skjedde med den ryddinga i helgen. Fikk plutselig LYST til å rydde og ordne i huset. Må være sola som er tilbake som gir meg overskudd og energi:) Det som er så kjedelig er at det aldri varer lenge hos oss... Hverken lysten til å rydde eller ryddigheten.. Hehe.. Men da kan jeg bare gå inn på en eller annne koselig blogg så finner jeg masse ny inspirasjon igjen:)


Nå er det straks senga på meg, skal opp midt i natten å kjøre til Harstad sykehus med minstemann som skal brokk-opereres.. Gleder meg ikke akkurat... (Sist han skulle ble oporasjonen avlyst av sykehuset..)

Ha en god natt:)

Åse-Lill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heisann

Jeg blir meget glad om du legger igjen en liten kommentar:)